Saturday, November 27, 2010

Shopping barang kawin..




aku pagi-pagi dah bersemangat nak pegi teman adik shoping barang kawin dia.. 
request dr dia la.. suh aku teman.. aku pun semangat nak pegi.. 
hampeh tul ingat kan nak pegi pagi.. syok la sikit boleh menjelajah banyak tempat nak cari barang... 
sekali petang da pegi.. terus x de semangat aku.. 
kul 3 baru gerak.. huh.. padan muka sekali hujan lebat da huhuhu.. dengan kilat yang sabung menyabung.. Ya Allah takutnya.. 1st pegi seksyen 18.. ujan lagi.. pastu g GM klang.

 GM klang.. huhuhu..
harap je tempat besar pa barang kawen pun x de huhuhu.. 
bagai nak tercabut kaki aku nie.. menjelajah seluruh GM.. alih2 beli cadar jer.. naseb hujan dh berhenti..

pas tu pegi Nagoya beli langsir.. 
dalam pada sikit je barang yang beli sampai malam juga lah.. letih sgt.. n lapo huhuhu..
naseb baik bawak si tecik ni my nephew ajim .. suka tgk dia .. 
dia lebih ghairah menjelajah dari kami hehehee...

balik umah hubby x de.. lapo katanye so mkn kat luar la.. huhuhu nak juga.. 
bungkus tuk ayang 1.
.n dapat berita adik ipar xcident.. t
p alhamdulillah dia ok.. sikit jer.. 
esok lau hubby lapang nak tengok dia..
kesimpulannya.. lau nak pegi shoping kena prepare awal2.. 
seeloknya pegi pagi.. sbb mcm bleh jadi..hehehe

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget