Tuesday, December 21, 2010

lagi tragedi ngeri kemalangan bas


berita harian
hari ni kita sekali lagi di kejutkan dengan kemalangan ngeri yang berlaku di simpang pulai.. 
di mana melibatkan 27 org maut dh selebihnya cedera..
bas dua tingkat , bas persiaran dr cameron highland.. 
x habis lagi sedih dengan kemalangan bas ari tue.. kan..
rasanye tahun nie banyak kemalangan ngeri yang meragut banyak nyawa melibatkan bas..
aku nak story banyak2 pun sedih.. 
tgk kat berita tv td.. pun dh ngeri..
menurut berita harian..kemalangan ini merupakan yang terburuk negara,
lau korang baca paper arinie ade rasanye,
n lau kowang tgk tv, berita mlm td ade gak.. 
hope pas nie banyak pihak berwajib dapat mencari penyelesaian ..
bg mengurangkan xcident..
mungkin tahun2 akan dtg kurang kita dengar kemalangan2 ngeri mcm nie..
pe pun andainya di takdirkan begitu..
kita redha..
al-fatihah buat mangsa kemalangan..
takziah jua untuk keluarga mangsa excident..
semoga yg berlaku menjadi iktibar untuk kita semua..

3 comments:

Miss Ziela said...

bas hancur....kalau besi pd badan bas pon boleh bersepai..inikan pulak manusia didalamnye..nauzubillah....

Lina_Lin said...

sbb 2 la mama lina ta bg lina naek bas :(

CahayaCintaIlahi said...

awak..ngerikan..kte bace pOwn nak menitik air mata
lagi2 part otak terburai tu..aih..tak sanggup.. ish....

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget