Friday, February 11, 2011

kasih sayang seorg suami...

lama x update blog.. x de entry nak coretkan..
sejak2 berbadan dua nie, 
cepat letih.. 
mengah2.. 
mabuk pun de sikit2.
mengandung kali nie, aku rasa mabuk lebih sikit dr 1st pregnancy
x pe.. janji bby sihat..
pengalaman lepas buat aku troma sikit tp kena kuat kan..
cayok2...
alhamdulillah.. huby memahami keadaan isterinya yg kurang sihat..
mabuk mengandung..
melayan karenah aku.. tq huby..
semenjak mengandung nie .. aku ade alahan plak..
mcm2 x lalu makan, bau ikn grg x leh.. itu x lalu, .ini x lalu.
nanti muntah2 aku
ikut mood plak tue hehehe
dh beberapa ari ni huby la yg masak.. hehehe
nk wat cm ne.. aku x lalu.. boleh jd lemah longlai aku huhuhu
naseb la x slalu cm tue 
ari nie aku rasa penant sgt, letih, mengah2.. balik keje tggu ADA..
bdk nk blajar jahit baju.. tp memandangkan aku x larat aku suh dia dtg ari senin..
pastu aku pun rest kt bilik.. smpai tetido..
huby balik tgk aku baring cm penat.. rehat2 jap..
dia terus masak.. 
hehehe.. sedap gak dia masak.. 
ikan tongkol grg, petai n bayam tumis air hehehe.. not bad..
tq huby.. sayang huby..
esok pg2 nak ke hospital tuk monthly checkup.. hope sume ok.. 
amin.... 

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...