Thursday, February 14, 2013

hasil air tangan daku..

en suami kata masuk la dalam blog hasil masakkan awak tue
emmm ape la sgt yang aku masak
biase2 je
tp ok je nak masukkan dalam entri hari nie
saje2 je hihihi
lau korang nak resepi campak-campak aku nie pm le I hihihi
aku amik picture nie pun suka2 je..
tak pro hihihi..so layan je la ye
nanti aku dh beli camera DSLR aku ambik pic yg cun2 k..



  • ikan selar masak sambal merah
  • sayur meranti masak lemak
  • sup ayam 
  • ikan goreng


  • bayam goreng
  • ikan tongkol masak singgang
  • telur masin rebus

  • ikan kukus/stim..(ikan ape aku x ingat hahaha)


  • bayam merah goreng
  • ikan bawak mask asam pedas (mmg terangkat sedap..hihihi)
  • ayam masak halia ala chiness hihihi


  • ayam bakar
  • sup sayur campur
  • sambal udang ( idea asal nk wat sambal udang petai..petai plak x de)

  • ikan selar masak sambal ijo..( aku keturunan jawa mmg febret nie )
  • ulam2 je.. 

  • bergedil kentang
  • ikan kembung bakar
  • sawi goreng
  • sambal asam 

  • sambal udang
  • ikan keli goreng
  • kangkung goreng


  • telur goreng hahahaha
  • taugeh goreng kucai
  • ayam goreng

  • nasi lemak

  • baby kobis goreng
  • ayam masak halia + cendawan 
  • bergedil






1 comment:

Izzmal said...

bestnya cik su... hari2 abe makan sedap. hehe

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...