Monday, November 29, 2010

bad news or good news

bad news or good news..
adakah akan kembali seperti dulu or ade rezki menanti
yang mana satu.. 
pastinya aku nak yang good news tapi x pasti lagi huhuhu
dan aku cam x yakin nak dpt good news huhuhu

hari dah 46 hari aku tggu 'cik P' .. x datang lagi..
means dah  2 week lewat hemmm
test x wat g tp cam dpt rasa kekecewaan je nanti huhhuhu
huhuhu.. maybe keadaan kembali seperti dulu dimana terjadinya ketidak stabilan hormon
oh !!! no!!!!
x nak la cam tue..
aku pun baru pas urut satu bdn 5hb tue
mak bidan dah pesan dah lau 'cik p' dtg , jgn lupa dtg lagi urut
lau 'cik p ' x dtg insyallah de 'isi'
mmg ade isi.. macam ade dlam perut nie.. segala mcam resepi dlm nie hehehe
kdg2 de gak cam rasa2 hehehe.. tp org kata lau excited sgt.. mmg boleh rasa..
keterujaan tue membuatkan hormon kita berubah cam kita rasa2 ade'isi'
tp sebenarnye x de pun.. 
so aku x nak mengharap.. kalau ade rezki alhamdulillah x de cuba lagi
pas bby aku meninggal of course la nak dpt gud news.. hemm tp bila ek
adakah kelewatan ini bakal memberi kegembiraan 
or
kekecewaan.. huhuhuhu

kalian ku mohon doa dr mu..

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...