Tuesday, November 30, 2010

hari yang x best huhuhuhu...

salam sume.. entry kali nie x de menda nak story sgt,
x de idea lor ..
pagi tadi aku nak g bank teman akak ipar aku nak kuarkan duit, 
bwk la si tecik nie skali hehehe.adik aku si pie pun follow gak, tukang gukung si tecik hehehe. 
saje bwk dia hilang bosan time menunggu ti hehehe.. 
nak di jadikan cerita, kami g naik bas.dari umah ke sri muda,
plan ingat nak ke klang tp malas plak so nak ke pkns jer .. naseb la bas cepat  dtg x de tggu lelama.... 
tp .pak cik driver bas nie bwk bas mcm nak g racing jer... 
laju kan main naik kecut aku huhuhu, 
1st nak telanggar bas kilang,  bas kilang tu pun same gak.. main masuk jer.. berebut ngn bas seranas nie.. huh
second nak telanggar keta kat roundbord..tah la keta tue salah ke pakcik nie salah ker 
dua2 same jer.. x reti besopan di jalan raya hampeh tul..angin.. aku..
naseb x de pape.. nak je aku sound pakcik tue.. sabo..sabo.. 
sampai seri muda. tkut nak naik bas heheh so amik la cab..
dlm cab nie uncle india nie becakap jer. aku x bape phm pe cerita dia sampaikan hehehe 
ha ah kan je lah.. adik aku phm kot sbb dia duk depan hehehe..
sampai la pkns. kena charge RM 9.00 ok lah tue.. cuma aku seriau gak sbb masa naik td keta nie cm nak gugur jer hehehe,,
sampai pkns g terus Maybank.. lor .. slah plak bank.. ingat kat leh kuarkan duit. tuk automobil jer rupanye..
nampak sgt dh lama aku x g pkns hehehe dh tukar rupanyer.. hampeh tul
nak ker sek 14 cm malas jer nak beli kain g.. cm jauh je jalan kaki nak nek teksi cm rugi jer
so terpaksa la g klang gak.. nek bas bayar RM 1.00 jer
so kat klang settle sume beli kain n kuarkan duit.. 
lega dah hemmm... sampai umah kul 1 petang.. wah.. dah petang rupanye.. naseb x ujan..
kul 2 jer ujan selebat2 nyer.. syukur sbb pegi kuar pagi.. 
mmg lebat betul ujan .. longkang depan n belakang umah sume naik.. naseb x banjir .. alhamdulillah..
tapi banyak g keje nak wat.. blm siap jait manik huhuhu.. nak jait baju org g.. 
pelan2 k.. cayok2.. 
bye sume.. sbb x tahan dah sejuk sgt.. jari2 dah kecut sbb hubby bwk laptop masuk bilik
letak btl2 depan aircond.. uhuhuhu.. dh macam kat dalam peti ais je rasanyer ..
tomorrow nak membusykan diri, kenduri dh dekat .. bye again

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...