Friday, November 26, 2010

happy and busy..

malam tadi anak buah aku sampai.. dengan mama dia & moyang dia..
seronok sangat dapat jumpa my lil nepew hazim.. 
rindu sangat kat dia hehehe.. makin comel & handsome.. 
dah pandai berkata2 walaupun orang tak faham hehhehee.. 
semua orang happy bila si ajim nie datang.. 
iyelah dia sorang je anak buah yang aku ade.. tp memang keletahnye menghiburkan hati.. 


dah mula penuh dah umah mak aku dengan kehadiran adik beradik aku n adik2 sepupu juga nenek aku..
start esok adalah hari yg busy bagi semua org,
sebab majlis adik aku tinggal lagi beberapa hari jer hehehe
aku pun kena siapkan kertas minit mesyuarat tuk taman nie, tuk second mesyuarat 1hb nanti. 
hope segalanya berjalan dengan lancar.. 







No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...