Thursday, November 25, 2010

Anak.. terusik jua hati ini


salam semua.. hope anda ceria2 selalu.. entah mengapa hari nie hati aku terusik bila tgk org sekeliling ade bby (anak).. baca kat facebook pun sume majoriti post pasal baby/anak.. hati di dalam bagai menangis.. tersentuh sgt rasanyer.. ya allah ini lah dugaan mu buat ku.. aku terima ya allah.. x baik untuk menyalahkan takdir kerana apa yang berlaku sume atas kehendaknya.. sume org ckp ade hikmah di sebalik kejadian.. aku akur.. akur dengan ketentuannya.. hati perempuan mana yg x terusik.. nak je rasanye menjerit sekuat hati.. apakan daya aku x terdaya.. bagi yg x pernah mengalami mungkin mudah bg mereka.. tp yg pernah mengalami fahamilah hati ini.. terima kasih atas sokongn mu..

berdosanya aku Ya Allah andai aku meyalahkan mu.. 'mengapa Ya Allah kau ambil dia'.. ampunkan aku Ya Allah.. kerana Engkau Maha Pencipta..aku tahu Kau menyayangi ku Ya Allah.. Kau turunkan ujian ini buat ku.. Kau uji keimanan ku , Kau uji kesabaran ku. sesungguhnya aku di antara org2 yang beruntung. terhapus la segala airmata tahkala aku mengingati Mu .. ku sedar kebesaran Mu..Amin...
Bertahun sudah ku menunggu.. akhirnya kau jadi milikku.. tapi sayang.. kehadiran Mu hanya seketika.. namun cukup membahagiakan.
Muhammad Adif.. mama rindu sgt kt Adif.. mama syg sgt kat Adif..

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...