Monday, December 6, 2010

tension...!!!

tension betul la ngan doctor nie.. cm hampeh jer..
aku dh lama kn tggu saat2 cm nie yer la x de la excited sangat.. 
tapi de gak meletak harapan tue 
dh lama tggu CIK P x dtg2 aku wat la test sendiri.. 
memula tue tgk 1 naik secind lambt lak.. naik gak tapi kabur.. 2 kali aku wat.. result dia same gak..
so tanye la kawan2 kat facebook..
majorority ckp dh ade la tue.. yes!!!
so decide dgn husband nak ke klinik tuk mengesahan..
pas abis majlis kenduri adik aku..
malam tue g la klinik
g la klinik nor hajar.. cadang nak ke klinik lain.. tp malas lak sbb nak beli barang skali satu jln je kan
lg pun de scan kat klinik tue.. 
so g la.. lamanye nak tggu.. 1 pesakit tu mau 15 minit huhuhu.. 
sabor.. aku g skali ngn bakal adik ipar aku..
pas tu aku pun kena panggil..
aku masuk..
tgk doc tue cm dh tua sikit, women la.. pakai speck
tah x tgk nama dia hehehe 
mcm2 dia tanye aku..
period regular x.. penah mengandung x.. anak keberapa la
sume aku jwp ngn tenang hehehe cm spm lak
pas tue
" awak x pregnant."
tapi doc saya dh 2 kali test kt umah ade.. cuma kabur jer
" awak nampak x , doc x nampak..-ve"
dalam hati aku.. x nmpak ker kabur tue.. hish .. mmg sah dia rabun huh!
"so saya bg awak asid folic je mkn  org x pregt bagus mkn ni"
x pe doc saya dh ade kt umah.. saya mmg mkn ubat nie..

malas aku nak tanye byk2 kat doc tue.. cam x nak je wat test lain huh!.. cam hampeh
aku pun keciwa la n mmg geram ngan doc tue..
asal la ko x scan perut aku nie
cam poyo je doc tue.. ramai anak agaknyer
aku nie 1 pun x de g..
bagus sgt ker.. dia..

bengang !!!!!
pas tu sbb x puasati aku g beli test g.. 3 aku beli
baik umah aku test terus hehehe
hai doc nie mmg rabun ker or dianye tester yg x bagus
asal aku wat jer naik dua cuma kabur je..
arghhhhh!!!
esok paginye bagun pagi aku wat g..
yes!!!
dua line naik n terang.. 
hehehe 
tp aku jd konpius.. pregt ke x.. sbb dh g klinik doc ckp x pregt.. arrghh aku jd keliru plak
sue.. jgn stress t effect yg dlm perut tu..
so aku nekad next week aku test balik n nak ke klinik tuk compem..
n no klinik nor hajar again..doc cam hampeh!!!

naluri aku mengatakan aku pregt.. n time knduri sume ckp perut aku bulat semcm.. adoiya
hope kata2 itu satu doa..
n aku harap dpt berita gembira.. amin.. 
kawan2 doakan saya yer

7 comments:

teratai said...

salam, owh, berapa minggu dah pregn? Tapi kalau early pregn kena hati2, jgn tension, tenangkan fikiran, inysAllah kalau dah rezeki tu,pregn lah, kak doakan semoga selamat semuanya.

Anonymous said...

SELAlunya naluri seorang ibu betul..takpa2 sabar ye kak suhana...kalu adab berita gembira gtaw...

sue said...

waalaikum salam..
kak teratai.. blm tahu lg.. tue yg klinik tue tp doc ckp de plak. tp pg td dah wt test balik alhamdulillah naik 2 line terang2.. so myb net week baru g checkup..tq sbb doakan saya.. saya pun doakan akak gak semoga happy selalu

along.. iye lahkan naluri ibu tue kuat.. t pe2 akak bgtau k.. prepare hadiah yer hehehehe

Nur Hazielah said...

tahniah kak su,,,!
jangan pikirkan sangat ada atau tak.. kalo betul rezeki kita, insyallah..

so pasni jgn tension2 k.. x elok utk baby..hihihi.. nanti baby terkejut lak..

sue said...

tq zila.. insyallah.. doakan akak yer .. kali nie semoga dia selamat ..

Nur Hazielah said...

lepasni kene jga kechatan elok2.. x leh wat keje berat2..hihihi

sue said...

ziela.. baik bos hehehe..

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...