Thursday, December 2, 2010

very de letih

salam sume.. hari ni very letih..
pagi menjahit baju, sampai lunch.. pas lunch kena masak untuk meeting malam td.. 
even juast buat karipap special I and mee goreng..tp letih juga huhuhu.. 

today sambung lagi menjahit baju customer.. then nak jahit manik baju adik huhuhuhu.. 
baju aku x de huhuhu...
malam td dapat pujian dari tuan umah sewa prof Takiah hehehe..
kertas kerja yang bagus .. tuk minit mesyuarat hehehe
aku wat cincai bancai pun bagus belum wat betul2 hehehe
s/u x terlatih hehehe.. but nod bad kan..
alhamdulillah meeting malam tadi berjalan lancar..
makanan pun abis hehehe karipap aku licin
sian hubby x dpt mkn .. 
so ptg ni nak kena wat kan karipap tuk hubby..
sain tgk hubby ..
stress jer dia huhuhu
sbb GAJI dia lambat masuk..DO lain pun lambat gk.. pe nyer company..
member2 dia gaji dh nak abis dah..
x dapt nak minta beli kain huhuhu
mcm2 prob tmpat keje huhuhu
sabar je la mkn gaji kan.. aku pun x phm.. company melayu nie..
DO lain gaji lagi besar dr hubby aku.. huh..INI X ADIL!!!!
keje dh cm hamba.. betahun dh..
sian hubby.. nk cari keje lain susah plak hemm
x pe lah Ujian wat kita hubby sabar yer
insyallah nanti akan de cahaya kegembiraan..
amin.. ra yobbal ala min...

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget