Saturday, January 29, 2011

Rombongan meminang anak dara Suhaimi Meor Hassan

assalamualaikum sume..
hari ni aku keje amik halfday je..
sebabnye bosan hehehe..
keje x de..
bos x de..
aku teringat huby aku nk g ikut rombongan meminang..
so aku pun nk ikut le hehehe
kawan huby aku.. kawan satu tempat keje dia dulu
AKID.. nama penuh dia aku x tau hehehe
hensome  bdknye.. comelnye dia senyum hehehe
skrg keje kt KFC berpangkat la gak
slalu la dpt mkn kfc free hehehe..
dia dulu becinta ngn bakal cikgu..
bila kena posting kat sabah..
cikgu tu minta putus sbb dia jumpa pakwe lain
lama gk dia becinta.. nak wat cm ne kan
X DE JODOH
pastu solo..
lama gk menyolokan diri
x lama jumpa la awek nie..
memula dia x tau awek nie anak Pak Suhaimi Meor Hassan
akid nie suka lagu "kalau berpacaran"
dia pun nyanyi..
awek dia kata tu lagu ayah dia
hehehe
so hari nie selamat lah sudah Akid bertunang ngan anak dara Pak Suhaimi Meor Hassan
aku pun x tau aku nk g umah pak Suhaimi ni
rombongan sampai dlam kul 3 ptg
majlis yg serba ringkas..
aku tgk gak bapak tunang akid tue.. tp x perasan pun
dia tue Suhaimi meor hassan hehehe
lainkan kt tv ngn reality hehehe
pas makan kami balik..
makanan dia sedap alhamdulillah
even majlis yg sgt ringkas.. tp sume selamat amin
dlm keta huby aku tanye
kenal x bapak tunang akid tue
sape...
tue la Suhaimi Meor hassan 
hehehe lor tau td aku suh dia nyanyi hehehe
x pe.. t kenduri besat aku suh dia nyanyi hehehe..


ni la kwn huby.. AKID..
bby tue lg comel.. 

pasangan dua sejoli..


Suhaimi Meor Hassan, Anak dara dia( x ingt nama) Akid



link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget