Monday, August 1, 2011

salam ramadhan al-mubarak


pejam celik kita skali lagi berkesempatan untuk menjalani ibadah puasa di bulan ramadhan
..alhamdulillah.. 
selamat berpuasa buat sume umat islam.. 
aku pun alhamdulillah masih berpeluang untuk berpuasa.. 
dalam pada menanti kehadiran insan baru..
menanti ketibaan ramadhan, dah syawal
cam bestkan hehehe..
bby belum nk keluar lg jumpa mama & ayah.. 
x sabar rasanye..
skrg nie aku dh masuk 38 weeks..x lama lagi je kan..
ikutkan kata doctor..berat bby x boleh more than 3.5kg..sbb dia tgk aku nie kecik je, rendah gitu..
so doc risau aku x boleh je nak bersalin normal.. so dia suggest induce..
spatutnye 29hb aku kena induce.. 
tp sbb dh de bukaan jalan x jadi nk induce..doc ckp kita tunggu normal je..
aku mmg nk normal je.. naturalkan.. tp mana2 pun x pe jnji bby & mama sihat 
so just waiting je la.. 
bila dh masuk bulan pose nie..macam2 la dlm kepala nie nk masak pe tuk berbuka
selagi aku boleh puasa, puasa jgn x puasa.. 
mlm td huby dh wat agar-agar jagung & buah-buahan..tuk berbuka puasa katanye..
so tinggal nk masak tuk berbuka je la..
pe la nk masak ptg nie ek..

wat sume slmt berpuasa n berbuka..:)

1 comment:

Zura Tahir said...

selamat berpuasa...jaga baby n amal kebajikan d bulan ramadhan... :)

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...