Wednesday, November 10, 2010

1st writing

Baru nak start blajar berbloging.. boleh ker aku nie.. org lain boleh aku x kan x boleh kan.. 1st dalam kepala nie.. nak cerita pasal zaman sekolah.. lau nak story dr sekolah rendah.. x kot terus ke sekolah menengah.. sbb sekolah menengah nie best.. cm nak masuk balik je form 4&5.. form lain x nak hehehee.. iyelah sbb form 4 & 5 tu kan senior.. best2 hehehee.. . Antara cikgu yg masih aku ingat ramai la gak.. nak sebut sume nama jenuh gak .. t de yg tetinggal nama .. majuk lak hehehehe sorry ye cikgu.. dulu masa g sekoah form 1-3 nek beskal, form 4 & 5 nek bas.. x best nek beskal.. penat kayuh tp bagus tuk excersise aku je malas hehehee.. nek bas kena la pakai tambang sehari rm 1.00 jer..duit belanja masa tu rm 2.00 je okay lah kenyang gak.. n makanan kt kantin mmg best .. especially laksa n ayam goreng .. terbaikk.
Biase aku g sekolah nek bas ngn , Ani, Minah, Haryani.. diorg duk jauh sikit dr tempat tggu bas tue slalu je lambat smpai.. dr jauh nampak laju je diorg nie kayuh beskal.. penah gak diorg nie bas dah sampai.., sampai je x sempat nak letak beskal, terus je cmpak beskal lari nak naik bas.. hehehe aku je jalan kaki sbb umah dekat ngn tmpt tggu bas..  nak vcerita pengalaman nek bas best gk.. jatuh dm bas la.. aku n dak2 nie duk depan sbb umah dekat kan ..lau duk blkng susah nak kuar.. sbb bas dh cm sadin dah.. pakcik driver tue plak suka no brek mengejut saje je tue.. so yg duk depan nie slau tesungkur hehehe.. malu je.. "pakcik jgn bawak cm tu bahaya"..skrg nie dh x de dh bas tue mana tah.. bdk2 skrg g sekolah nek moto.. ade kot bas sekolah.. sbb dulu bas biase je sampai dh sengget bas tue..
Masa sekolah dulu aku glamer ker hehehe x glamor pun tp pandai la gak heheh aku masuk clas ekonomi.. 4EA/5EA.. cikgu2 ckp clas aku nie turun temurun bdk2nye nakal betul ker..? kitorang baik jer hehehee.. bising tue biaselah.. nakal sikit2 tue biaselah budak2 hehehe cikgu jgn marah ye.. 
stakat kena denda ngan cikgu tue mmg wajib la .. keje umah x siap.. x buat la hehehe aku nie rajin gak ponteng clas , clas matematik hehehee.. sbb aku x suka cikgu tue garang n pilih kasih.. ye ke dia pilih kasih..?..ponteng g kantin tlg makcik kantin masak, x pun g clas lain.. tp naseb la spm math aku lepas alhamdulillah amin.. 
Dlm clas aku duk blkng skali, aku haida , asmahani, hanan.. bukan pe kat depan t cikgu asyik tanye je heheh tp kena gak blkng pun hehehe  kantoi sudah... diorg nie lah best friends aku kt sekolah.. sampai skrg nie yg tinggal haida jer yg lain lost dh.. skrg nie dlm usaha jejak kasih kengkawan lama so far ramai dh jumpa ..
nak download pic x dpt lak.. t la yer.. problemo la plak.. k.. see uol next writing ..



No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...