Thursday, November 11, 2010

pic class form 5(5ea)
 nie la pic masa sekolah yg aku ade.. 1 g ade masa form 3.. yg lain mana2 tah hehehee..nie a pic masa memuda dulu.. kecik je aku hehehe.. carilah aku duk tang mana.. heheheee.. dlm ramai2 nie x sume member sekolah aku jumpa skrg .. de la 2, 3 org aku x ketemui.. aku cari pun dlm facebook hehehe so mana yg x de facebook susah sikit nak jumpa.. yg mmg x penah lost contact haida.. comel je aku masa nie heheh (perasaan).. cikgu dlm nie nama dia Cikgu Norizam.. dia ajar geografi.. nampak je kecik.. garang tp kelakar.. kami sayang cikgu .. dan ramai gak dlm nie yg jd cikgu.. rata2 dah berjaya dm kerjaya masing2.. keje bagus2.. alhamduillah.. dan rata2 pun sume dah berkeluarga.. amin.. keluarga ku syurga ku.. bila la agaknye nak kumpul balik.. mesti byk cite kan.. cam ne la rupe masing2 skrg nie.. aku mmg semakin comel hehehee... cubby nye aku hehehe.. seba sedikit zaman sekolah aku.. nak story mory panjang sgt.. cukup sampai disini.. countinue ngn zaman lain plak..

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...