Saturday, November 20, 2010

Aidiladha 2010

Assalamualaikum sume.. lamanye x update blog nie .. cuti raya korban agak sibuk sikit dan sbb line internet kat kg hubby x bape nak ade huhu x dpt nk update blog.. . mcm mana raya korban kome tahun nie..de yang korban lembu kambing ker hehehee..... saya raya nie alhamdullah dpt balik kg hubby di kelantan dgn selamat.. jln pun x jem.. kami sampai kul 2 ptg.. biar lambat asal selamat..
Pagi raya pas sembahyang raya.. kami sume g tgk org sembelih lembu korban.. n aku tgk lembu yg tuk akikah arwah bby..  1st time tgk org sembelih lembu sonok rupanyer .. pengalaman baru.. biase tggu je org bg daging korban hehehe

ni la antara gambar time korban lembu.. 
aku suka tgk org korban lembu sbb seronok tgk kerjasama antara penduduk.. semangat kejiranan dan kemasyarakatan.. seronok sangat.. jarang kita nak tgk suasana cam nie.. time2 cam ni lah kita boleh tgk
 tp aku paling x suka PACAT ... huhuhu 2 ekor dok nak lekat kat kaki aku huhuhu.. x nak.. geli.. x tau nak ckp cm ne perasaannyer hehehe 
pacat... huhuhu


x byk aktiviti.. kt kg sbb banyak kenduri.. so memenuhi jemputan kenduri la.. n bosan nak amik ketenangan jiwa.. merasai  damai kampung.. jom mandi air terjun.. memandangkan umah mak mentua dekat dengan air terjun.. hutan lipur bukit baka.. mmg best.. sejuk.. terbaik.. pe lagi layan la air terjun main air.. ramai gak org mandi 
pic anak2 buah hubby ..



nie antara pic kegemaran aku.. pic fatehah.. layan blues


sabtu aku balik shah alam.. betolak kul 10 pg.. alhamdulillah jln pun x jem.. just kat karak highway jer ade 2 excident.. tp x excident biase2 jer.. jem sikit jer.. 


sampai umah kul 7 mlm.. mandi2. masak, mkn, layan tenet n tido.. .. so for sekarang nie dulu .. sayang korang sume

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...