Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha



Hari rabu kita semua menyambut aidiladha.. masih belum terlewat untuk saya mengucapkan selamat hari raya aidiladha.. fahami pengertiannya.. banyak yang kita semua belum benar2 memahaminya.. sama juga diri saya sendiri.. bagi yang nak pulang ke kampung untuk menyambut hari raya, saya doakan kalian semua selamat dalam perjalanan pergi dan pulang..
saya pun malam nie nak bertolak balik ke kelantan, kampung suami .. beraya disana.. di samping mengadakan akikah untuk arwah anak saya.. doakan perjalanan saya pergi dan balik selamat..
malam nie mungkin dalam pukul 2 pagi kami bertolak, so saya nak sediakan bekalan tuk perjalanan nanti, buat nasi goreng jer.. pastu buat teh panas.. pagi2 drive ni mengantuk, suami dah tidur dulu, nanti dia nak drive.. aku nie tak tidur2 lagi hehehe.. t dalam keta boleh tidur.. tp kena teman juga husband, nanti tertidur plak dia .. .. download lagu2 yang x mengantuk.. pasang la kat kereta .. hehehehe.. so to all salam aidiladha n jangan lupa pandu cermat yer..

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget