Wednesday, November 24, 2010

karipap ..

salam sume.. x de entry baru nak citer just selingan di ptg hari.. semalam ngan adik teringin wat karipap.. so kami pun buat la.. aku wat inti.. adik uli kulit dia.. aku bantu sikit2.. hehehee.. sedapnyer hehehe perasan sendiri.. bg kat jiran aku.. tkt gk nak bg sbb dia terer wat kuih kami nie baru nak belajar.. dia mkn dua ketul.. x de komplen pe2 pun senyap jer.. karipap kami nie x cntik cm karipap dia hehehe .. main tonyoh2 jer janji bleh masuk perutkan..
.. so hari ni lau depan umah dia.. dia panggil.
"sue, ina.. sedap la karipap semalam" " wat kan tuk akak boleh" ..
eh .. eh.. hehehehe bagus bunyi tue hehehe.. bangga kami heheh ..
" boleh yer.. ulikan tepung n wat kan inti"..
" boleh2 kak petang yer.. skrg bz nak msk tghari " " t akak goreng sendiri yer"..

aku pun g la masak ngan adik.. masak sardin je n telur dadar.. pastu ulam daun selom.. pas mkn mula la rasa penuh jer perut nie.. nk jln pun malas.. mata pun dh kuyu jer .. tue namanye nak cari bantal la tue .. pening2 pun de .. pelik plak.. baru pas mkn nie.. 
nak upload pic karipap aku x dpt huhuhu kad reader rosak plak hampeh tul.. t la aku upload k.. nak .. cari bantal.. x larat dh mata nie

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget