Tuesday, December 14, 2010

bonsai mak aku..

gud moning all.. 
breakfast pe pagi nie...pagi nie aku n ke kedai beli ayam, sayur n bahan2 lain tuk masak nanti..
lalu depan umah bonda aku..
alamak..bonsai mak aku.. sian bonsai2 tu..
dh layu2 dh.. bape lama agaknye x bermandi air huhuhu
gerenti lau mak aku dpt tahu nie mau dia jadi godzila
hehehehee
membebel la nanti mak aku..
Allah.. sian bonsai2 tue.. 
daun dh kuning2.. tanah dh merekah 
aku pun dengan baik hatinye menyiram la bonsai mak akunie
hope bonsai tue segar balik..
adik2 aku nie pun x siram2 pokok bunga mak aku hemm sampai la depa sume balik kg cuti..
mak aku bela bonsai nie ikut umur adik aku ..yang last 3 org..bujangan hehehe

1. 13 tahun
2. 15 tahun
3. 19 tahun

sayang mak aku kat bonsai dia.. lama nak bela..
susah la kot nak bela bonsai nie.. 
tue la harta tuk adik2 aku hahahaha..
kenangan tue tau.. pemberian mak..
sape nak bagi kan.. lg2 mak yang bagi..
aku x de mak belakan pokok bonsai..
sebab aku pun dh mcm bonsai hehehee
mak aku minat bela bonsai masa adik aku yg ke 6 tue la.. 
sebab abah aku dulu rajin bela bonsai
mak pun follow jer..
tue pun kenangan gak.. kenangan mak ngan abah..
abah je x tau huh..!..
luar je ckp benci.. dlm hati masih sayang..
aku phm sume tue.. perjalanan hidup dh mcm tu.. redha jer..
pe pun mak..

KAMI SAYANG SANGAT KAT MAK
WE LOVE U SO MUCH.
ITU HARTA PALING BERHARGA YG KAMI ADA..

5 comments:

Rozuan Ismail said...

meh sy tolong siram..huhu..x pernah ada bonsai kt umah

sue said...

rajinnyer..sayang jauh hehehe...

Fathiah Farid said...

bonsai memang cantikkan? mahal lak tu ...

Madam Casper said...

awat tak letak pic bonsai tu..mesti cantikk

sue said...

fatihah.. mmg cantik sebab dr pokok yg besar boleh jd kecik kan.. suka tgk liuk lentuk akar n pokok tue.. mahal kan x tau bape harga lg lama lg mahal kan..

madam.. camera adik bwk.. nanti saya upload .. tggu bonsai tue segar bugar k

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget