Monday, November 22, 2010

Nite story...

Malam... mlm nie x de citer best kat tv.. layan facebook kejap.. pastu hubby take over huhuhu.. laptop de 1 je kat umah sedey.. syok tgk adik aku main ps2.. nak main gk.. hehehehee.. aku pun pinjam jap akt adik aku.. emm .. dh 10 cd aku pasang 1 pun x leh main waaaaaa... waaaaaaaa....aku ke yg x reti pasang ps2 nie.. sampai ngantuk mata aku nak main.. alih2.. tggu hubby abis guna laptop.. aku sambung main laptop.. baru nak start main.. 


hubby suh tgk kepala dia.. aiyooo byknye kelemumur hehehee... kepada hubby dh la rambut 1/2 inci jer jelas nampak tompok2 kelemumur.. sian tgk hubby.. meh ayang tonyoh ngn limau yer..berbekal kan limau seplastik yg mak mentua aku bawakkn dr kelantan.. sedap je baunye.. banyak khasiat limau nie, n banyak benda bleh wat ngan limau terutamanya tuk kecantikan diri.. n salah satunye ialah menghilangkan kelemumur...aku pun tonyoh la kepala hubby.. pedih2 dia hehehee.. aku baru baca majalah DARA.COM.keluaran yg terbaru. adik ipar akunyer.. dlm tu de byk info pasal limau tue yg borong limau mak mentua aku hehehe
antaranye.. 
  • hilangkan kelemumur
  • ilangkan tumit pecah2
  • siku kasar heheh cm siku aku (nanti kita tonyoh) 
  •  tuk betis. x ingt tuk pe hehehe
  • tuk bwh mata yg sembab
n mcm lg n saya x bape nak igt.. tp mmg byk kegunaannya..lau rajin boleh la search kat internet.. google jer
 
sayang ayang kan .. esok ayang tonyoh g key.. tu je story mory mlm nie hehehe

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget