Thursday, November 11, 2010

Episod Cinta

Siti Nurhaliza - Cahaya Cinta

Dia telah telah menentukannya
Dita bertemu dan bercinta
Inilah oh takdirnya
Bukan kerana harta
Inilah citra cahaya cinta

Pintu hatiku telah kau buka
Tak mampu ku menafikannya
Kejujuran diberi
Kasih datang terhenti
Ini bahagia yang ku cari

Sayangi daku
Peluklah daku
Janji dengan ku
Semai cinta nan satu

Tuhan memuji
Takkan berhenti
Hanya ku pinta
Sama setia menjaga
Hingga ke alam syurga 
sedapkan lagu nie.. lagu khas dr Dato' siti tuk suami tersayang Datuk K.. lagu nie pun tuk my love husband En, Muhammad Zuhaini Johari.. dh hampir 4 tahun usia perkahwinan kami.. Alhamdulillah.. bahagia masih bersama kami..terima kasih  Ya Allah.. moga Kau terus sinari kehidupan kami dengn rahmatMu amin..
Bermula episod cinta kami hehehe jiwang ker.. korang rasa jiwang x.. hehehehe aku kenal huby aku dr kawan gak.. terima kasih ayop sbb ko slalu bwk en asben bila kita kumpul lepak2 kt mamak hehehe..sms, calling2.. fist date.. aku dpt tedybear garfield, cd Mawi cd ori tau.. (aku gila mawi masa tu hehehe)n magazine yg ade gambar mawi hehehe.. sblm tu aku ckp kat huby aku birthday aku masa nak date tue heheee... padahal birthdy aku dh sbln dh lepas.. masa huby bg sume tu termasuk kad.. rasa bersalah plak sbb tipu dia huhuhu.. tp huby aku dh tau dh aku tipu dia heheeh malu beb.. dia kata awal2 dia dh tau dh.. dia bg for our 1st date n pekenalan kami hehehee.. tq huby love u so much..
1st date aku kat kedai mkn slumber kat seksyen 25.. masa kt kedai tue asyik aku je ngome.. alahai mamat nie x nak besuara ke.. sepatah dua je bersuara.. aku rasa aku dh mcm dj radio je.. pastu aku tanye..

aku : awak nape x byk ckp
dia : saya suke tgk awak ckp hehehe
aku : nape pandang saye je
dia : suke tgk awak ckp.. comel
aku : alalalaa malu2 heheh

x leh cite byk2 hehehe biaselah date kan.. x byk borak pun sbb aku je yg beceloteh hehehe.. x lama pun perkenalan kami.. masuk 6 bulan.. kami mengikat tali pertunangan.. masa bertunang aku benti keje duk kt kg.. smpai la aku nak mendirikan masjid.. 1 tahun 6 bln bertunang.. kami pun mendirikan masjid.. 

Bila dua hati dah terjalin
Selamatlah pengantin kami doakan
Moga redha Allah bersinar selalu
Tanda bermula bahtera hidup

Dalam melayari bahtera rumahtangga
Ada masa tenang dan masa gelisah
Jangan nafsu diikut melulu
Sabar dan kemaafan itu perlu

Beginilah resam manusia
Tak lari dari ketentuan Ilahi
Suami ketua isteri pembantu
Melangkah hidup saling berpadu
Susah dan senang hadapi bersama
Moga kekal ke anak cucu

Moga kekal hingga ke syurga
cubby nye aku hehehe x pe.. janji de org syg ..btl x..





1 comment:

Anonymous said...

comelnyer...

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...